Rabu, 20 April 2011

Minggu Peperiksaan

assalamualaikum..
ari ni aku happy sangat sebab dapat mengenali seseorang tue dengan lebih rapat. Nama dia Haikalalif. Dia ni kerja kat Petronas jugak tp kt pelantar tengah laut.Ya Allah memang dia memenuhi ciri-ciri seorang suami yang ku ingin kan. Tapi aku masih harus berdoa kepada Nya agar beri aku petunjuk yang betul. Dan agar aku jugak tidak melukai hati-hati lelaki yang aku telah kenali sebelum dirinye. Aku terasa diriku bahagia sangat. Seolah-olah mendapat nafas baru. Aku hanya mampu berdoa agar diriku dikurniakan seorang teman yang boleh bimbingku dunia dan akhirat.
Sekejap je kan waktu berlalu. Sekarang ni aku dah final exam untuk semester 4. Alhamdulillah paper prtama aku boleh jawab dengan baek tapi takla 100% sekarang ni aku perlu fokus pada paper kedua yang akan menjelang pada hari sabtu ni. Subjek kali ini memang agak tough sikit. semuanya teori. Tinggal lagi lima paper yang aku harus tempuh lagi. Aku harap aku dapat menghadapi semua paper dengan sebaik mungkin.
ermm smpai sini je dulu ku coretan diariku hari ini. Nak bersiap-siap ke Kangar dengan teman baik ku Saiyidah. Ada mase akan ku update lagi. Insyaallah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan