Rabu, 15 Jun 2011

kerja..kerja...kerja...0_0

Hari ni genap la sebulan 3 hari aku di company ini..
aku dah mula rase bosan and boring duk kt opis je...bos aku pun jarang ada kat opis..so aku tak tau nak wat apa kt opis ni..aku baru saje menyiapkan tugasan aku yang ketiga iaitu buat brochure untuk company. Agak penin and berpinar jugak lah mata aku ni sebab asyik tengok color yang terang and design yang agak susah nak wat. Company aku keje ni dia supply anak pokok nanas, jatropha curcas and sesenduk. Anda semua tau tak jatropha curcas tu pokok apa??? Jatropha curcas tue ialah pokok jarak. Sejenis pokok yang menghasilkan minyak dan biodiesel.
anak pokok nanas
inilah anak pokok jarak atau nama saintifiknya jatropha curcas

anak pokok sesenduk
Cantik tak gambar-gambar kat atas..comelkan geram je tengok...rase macam nak carik-carik je..=)
emm nak citer apalagi ye emm dah tak tau nak citer apa..
OK la chaw dulu..bubyee


Tiada ulasan:

Catat Ulasan