Selasa, 15 Februari 2011

Hidup yang tak diduga

emm apa yang ingin aku bicarakan di sini ye?? 
bagiku kadang2 hidup kite nie penuh x diduga n surprise..
apa yang kite jangka akn berlaku, tup2 tak jadi n apa yang kte x jangka n out of our mind it will happen suddenly...itulah namanye kehidupan
Begitu jgak dengan kehidupan seharian ku..
Ari ni aku terlewat bangun..solat subuh pun terlepas..
Ya Allah..ampunilah hambamu yang hina ini..aku pun x tau bagaimana aku blh trlepas slat subuh kerna aku akn automatik akan bngun utk slat subuh. Mybe sbb aku always think about someone. Aku tertanya2 mengapa dia x call aku..pdhal dia dh brjanji nk call aku. Sibuk sgt ke dia sampai takde mase nk answer my call or reply my msj. Aku benar2 trase dengan sikap dia yg sebegitu. 2 hari berturut2 dia buat sebegini pada ku. Emm  ntah lah aku rse cam dh x lrat utk mneruskan hubungan ini, lebih bek aku berdiam diri sje sprti menunggu buah durian jatuh ke bumi..lg senang biarlah Allah yang menetukan jodoh ku..aku serah sgala-gala nya pd yg Maha Kuasa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan