Isnin, 20 Jun 2011

Continue...Program Latihan Incubation~boring=(

Minggu ni dah masuk minggu ke 6..aku di PhytoTech Sdn Bhd. Aku dah tak tau nak wat apa..tugasan yang baru dibagi, aku kene tunggu approve daripada bos aku. Sekarang ini dia tengah sibuk kat KL..dengan pameran kat Putrajaya lagi yang LID tue..emm Langkawi International Dialogue tue..kadang-kadang jeles aku tengok kawan-kawan yang boleh keluar pergi site or seminar..aku pun teringin nak rase experience sebegitu. Tapi apakan daya aku mana ada lesen and transport kalo kene keja outstation. Kalo camni lebih baek aku balik tolong mak kat rumah..Sian mak..dah la tak berapa sihat tapi tetap tegas nak buat kerja..bila aku minta mak rehat mak cakap dia dah biasa buat kerja mana boleh duduk diam..so aku biarkan jela tapi aku bantu juga yang mana patut..kerja yang berat-berat langsung aku tak bagi mak wat. Nanti lagi memudaratkan kesihatan mak.
Hari ini aku just on9 and adding aku punye assignment yang lepas-lepas..yela dah tak tau nak wat apa lagi kan.Then aku terus terpikir nak update blog aku ni..sian blog aku ni dah lame terbiar...tapi aku tak tau nak cerita apa. Aku x nak cerita 100% nanti apa orang luar kata..saje nak cari publisiti..ishhh aku tak nak la jadi camtu..aku just nak shared dengan korang semua tentang kehidupan aku but not all ok...=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan